Sabtu, 5 November 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha



Selamat Hari Raya buat semua....dalam pada orang semua pulang ke kampung, membuat persediaan untuk memasak juadah, saya di sini keseorangan menyambut raya di tempat orang. Suami dah selamat sampai di kampung pagi tadi. Takpelah, yang penting suami saya ada di samping keluarga. Biarlah saya di sini. Lagipun lagi 2 minggu saya akan balik ke Semenanjung (mudah-mudahan balik terus..tak balik ke Sibu lagi). Tahun lepas, pagi Aidiladha saya di dalam perut pesawat MAS balik ke Johor Bahru. Masa tu excited sangat sebab nak sambut raya+jumpa tunang+lagi 2 minggu saya diijabkabulkan.

* terkini:
-dah mula packing barang tadi. Tinggal nak loading je. Tak sabar tunggu 14 hb ni..
-Genap 11 bulan usia perkahwinan saya. Perasaan? Bersyukur dan gembira sanga-sangat...

Tiada ulasan: