Isnin, 14 November 2011

Moga dipermudahkan urusanku

Saya dah selesai buat rayuan pertukaran. Kali ni agak agresif. Walapun jasad saya kat sini, tapi saya cuba segala yang terdaya dengan harapan rayuan pertukaran saya berjaya. Semua syarat dah saya penuhi dan sepatutnya memang saya dah boleh bertukar. Jika betul ada pihak-pihak yang menyekat hak saya untuk bertukar, silalah menjawab di akhirat nanti ye...Sebab dengan kuasa yang anda ada itu, saya dinafikan untuk bertukar. Secara langsung, saya tidak dapat menjalankan tugas saya sebagai isteri, anak, menantu dengan sebaiknya. Maka silalah tanggung dosa saya dari detik saya bergelar isteri hingga saat ini. Mungkin saya tiada kuasa untuk mendapatkan hak saya tapi Tuhan maha adil. Terharu sungguh tadi bila Guru Besar turut mengalirkan airmata berkongsi kesedihan saya. Sebab dia dah pernah rasa apa yang saya rasa sekarang.  Moga ada rezeki buat kami suami isteri. Amin Ya Rabbal Alamin..Sesungguhnya Allah yang mengetahui perasaan saya tika ini. 

Tiada ulasan: