Selasa, 11 Oktober 2011

Bertemu Negarawan Ulung

5 Oktober 2011 (Rabu) yang lalu, guru-guru beragama Islam di Sibu dijemput untuk bersama-sama Tun Dr. Mahathir mantan PM kita bertempat di RH Hotel. Saya n 2 housemates saya tak melepaskan peluang ni. Berbekalkan 2 keping biskut (tak sempat lunch), kami terus bergegas ke hotel tersebut. Memang Tun seorang yg punctual la. Memang ikut timing yg ditetapkan. Perkara tunjang pada petang tersebut banyak menyentuh isu terkini negara kita. Ketika sesi soal jawab, kebanyakan guru yg bertanya lebih kepada isu pendidikan dan dijawab dengan baik oleh Tun. Majlis petang tersebut sungguh santai (walapun perut saya bergendang dendang dah...) Enjoy gambar-ganbar!







Big poster there


Ketika berucap

Sesi soal jawab

Saya yang excited hehe....


Guru@housemate 1


Guru@housemate 2

Yang tak seronoknya ialah saya tak dapat bersalaman dengan Tun sebab biasalah ketinggian dan saiz fizikal menyebabkan senang-senang je orang tolak saya ke tepi. Geram sungguh.

Tiada ulasan: