Sabtu, 30 April 2011

Mengunjungi suami part 2


21 April 2011-saya terbang lagi ke Penang. Kali ni ambil cuti 1 hari je sbb Sarawak cuti Jumaat Baik (Good Friday) dan Easter Monday. Maka berseronok la hati saya buat sekian kalinya. Petang di Penang, suami datang dan bawa saya makan nasi dengan ayam goreng yg super sedap. Nama kedai tak ingat la pulak tapi dekat2 Bandar Perda. Sabtu-hari yang ditunggu-tunggu sebab leh pegi jalan2 dengan suami hip hip hooray!!!!!

Taman Rimba Teluk Bahang

Suami yang kepenatan drive


Kan best kalau dpt jln trail tu sampai habes...

Ahad- sekali lagi ke pulau ke destinasi seterusnya iaitu Rumah P.Ramlee. Setelah pusing-pusing dan bertanyakan arah kepada pakcik di tepi jalan, kami pun sampai awal pagi di Rumah P.Ramlee. Di rumah inilah Allahyarham P.Ramlee dilahirkan. Best sangat-sangat kat sini.

Buat macam rumah sendiri pulak...

Di balik tingkap itu ku mengintai Encik Azam


Ibu-ibu harus basuhin kaki dulu dong...



Di bawah rumah



Arkib P.Ramlee-gambar yg saya super like!



Dan....tak salah rasanya saya menghadiahkan sesuatu buat diri saya yg baik ni huhu.....beg tangan tiada jenama yg dibeli di Juru Auto City (harus pergi lagi) dan oversized sunglass by Esprit (untuk saya memandu di kala pulang dari sekolah....)

Tiada ulasan: