Ahad, 3 Oktober 2010

facial...for the 3rd time

wah...wah...wah.....sampai sekarang masih terasa-rasa sakitnya jerawatku dikerjakan oleh cik herbaline. Tapi nak buat macamana, banyak pulak jerawat berkerumun kat muka ni.





credit:googles


Antara bahan yang digunakan ketika penyeksaan selama 90 minit tadi. Saya ambil pakej biasa + deep deadcell remover (betul ke ni?) + Aloe Vera Gel. Semua sekali berharga RM138. Tapi apa ada hal...haha..memang nak facial pun. Rasanya 2 minggu lagi saya akan berkunjung untuk facial seterusnya. Harap-harap kerajinan ni kekal hinggalah tiba masa saya nak kahwin nanti.





credit:googles




Gambar terpaksa rembat dari googles sebab saya tak sempat snap pun. Cadangnya dalam berapa hari sebelum majlis saya nanti nak berkunjung ke spa pulak. Tempatnya dah tau tapi lum survey lagi pakejnya. Ini semua saya lakukan untuk menambahkan excited untuk bergelar Raja Sehari. Lagipun, bagus gak leh kurangkan tekanan hari-hari yang kadang-kadang kita tal perasan pun. Bila dah diurut, barula rasa segar je...

Tiada ulasan: