Ahad, 21 Oktober 2012

Suddenly Fall in Love With...

Assalamualaikum...hehe bukan jatuh cinta dengan lelaki lain sebab suamiku satu2nya di hati ini. Tetapi telah jatuh cinta dengan CLARKS. Sebelum ni, suami, abah dan ayah peminat utama kasut2 Clarks ni. Sepanjang pemerhatian saya, kebanyakan kasut pompuan jenama ni memang kurang menarik perhatian saya. Bila saya ke Queensbay Mall hari tu takde yg saya berkenan. Bila pegi Gurney Plaza pulak, rambang mata dibuatnya. Pilih punya pilih, saya jatuh cinta sangat2 dengan model ni:


Cantiknya awak ni... Google: CAPRICORN SKY SIZE 3

Dengan senang hatinya, saya pun keluar dari kedai. Tengah pusing-pusing nak shopping lagi, buku lali saya rasa sakit sangat. Hadoi...memang tak tahan. Saya rasa buku lali kiri saya tinggi sangat sampai berlaga dengan kasut. Suami cakap ada masa lagi utk tukar fikiran. Maka kami kembali ke kedai utk tukar kasut yg lain. 

Tak berapa banyak pilihan sebab kebanyakannya takde saiz 3 dan kalau ada pun heels tinggi sangat. Ada 2 pilihan. Mulanya saya pilih wedges hitam tapi suami cakap design dia biasa je. Last2 lepas dah posing depan cermin, saya pilih:

Google: Azure Blossom Violet Size 3

Hehe...kaki kecik so susah nak cari kasut yg sesuai. Bolehlah pakai raya nanti :)

Tiada ulasan: