Ahad, 9 Januari 2011

perasaanku

~ saat-saat seronok~



Baru seminggu lebih berjauhan dengan suami, saya dah rasa semacam je. Rasa rindu usah nak dikata, Tuhan je yg tahu sampai terasa sendat menanggung rindu tu. Payah rasanya nak menjalani rutin lepas dah seronok bersama2 suami. Kadang2 bila dah melayan perasaan sedih2 tu, saya stop dan cakap kat diri sendiri yg saya kuat. Ye...saya memang KUAT. Selama ni berjauhan saya ok je. Tak patut sekarang ni hari2 berendam airmata. Suami pun tentu tak suka kan....

Untuk mengatasi rasa tak best berjauhan, maka saya seach tips yg kami boleh gunakan sebagai pasangan jarak jauh. Yg paling penting mesti setia, berhubung setiap hari dan kekalkan kemesraan. Mudah-mudahan ada rezeki saya berada di sisi suami tersayang. Terasa Sibu-Penang jauhhhhhhhhh sangat3.........hm.......tak sabar tunggu lagi 19hari untuk bersamanya.

Tiada ulasan: